zandramedz

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Zandra Med Z - 12 mars 2013 22:44

Måste börja med att säga WÄÄÄÄÄH, på candy crush! Blir så arg nu när jag suttit fast på en bana i flera dagar och är så nära att klara men gör det inte! Vid de tillfällena skulle jag vilja att min telefon fejsade taket en sväng och sen tog en flygtur ut genom närmaste fönster! Candy crush är en del av min vardag och mitt beroende, föck!

Idag har jag varit så jävla super mera gladast! Skönt för en gångs skull, känns som att järntabletterna gav mig en spark i arslet :-)

Måste bara berätta om en söt liten tjej som jag jobbar med! Hon var så besviken att yihoi eller vad han nu hette inte vann melodifestivalen så hela dagen har jag hört på "ibland är livet så orättvist" och "man kan inte alltid få som man vill säger mamma" och "jag har så många negativa tankar att jag vet inte vart jag ska börja" FRÅN ETT BARN på 5 år.. Hon är så bitter över detta och jag tycker det är urgulligt! Är jag elak då?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards