zandramedz

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Zandra Med Z - 10 mars 2013 18:01

Måste bara lägga till att det var ju helt klart helt rätt låt som vann melodifestivalen. Han gjorde den så grymt bra på scen och han förtjänar fan att vinna finalen! Låten är ju riktigt bra också.. Fast det var många bra i melodifestivalen iår :-)

Nu ska jag återta mitt rätta beteende(shopaholic) och beställa hem massa kläder så jag slipper sitta här och vara depptjej! 

Av Zandra Med Z - 10 mars 2013 17:52

Den värsta känslan jag vet är att känna mig ensam, och det har blivit ganska ofta nu förtiden skulle jag vilja påpeka. Jag är en jävligt bra kompis och ställer alltid upp om någon behöver mig utan frågor och gnäll, men just nu behöver jag någon att luta mig mot. Känns som att alla runt omkring mig glider iväg med diverse saker att göra.. 

Förresten så har jag gått och blivit besatt av Ralf Gyllenhammars låt i melodifestivalen! Herregud vad den låten sätter ord på mina känslor, nästan läskigt! 


Once again, the night has fallen. Hard thoughts, keep on crawling.
Lying awake, desperate yawning. Soon it’s here that bloody morning.
I don’t like to be frustrated, I don’t want to be sedated.
Who’s gonna’ be my saviour? Wonder if I’ll ever make it?


I try to sleep in a bed on fire.
A change must come no matter how.
There’s no return..
Ashes to ashes, dust to dust.
But everything will burn!


-puss.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards